dinsdag 22 december 2009

YouTube

YouTube is een zeer handig middel om op een leuke, vlotte manier promotie te maken voor je bibliotheek. Door te grasduinen op YouTube heb ik per toeval een filmpje gevonden dat door het Lokers Tekenatelier gemaakt werd in onze bibliotheek. Zie hier het resultaat
Onze bibliotheek beschikt niet over een camera, zodat het maken van filmpjes voorlopig niet mogelijk is. Toch zou ik het leuk vinden om ook een filmpje te maken op YouTube en op deze manier promotie te maken voor onze bibliotheek. Dus wie weet binnenkort de bib van Lokeren op YouTube!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hey Daisy dat is een leuk filmpje dat jij gevonden heb!!! Tof gedaan!
    Je kan met ons fototoestel op 't werk ook filmpjes maken, dat heb ik uitgeprobeerd op de vertelsessies en dat lukte.
    En in Moviemaker kan je filmpjes bewerken en plakken met foto's en er muziek bijzetten (naar het schijnt). Ik heb er zelf nog geen ervaring mee maar ik ga het wel uitproberen.
    Lijkt me inderdaad wel iets om promotie te voeren voor de bib.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, met een gewoon fototoestel kun je meestal ook filmpjes maken. Alleen, de beeldkwaliteit is dan doorgaans niet zo denderend. Misschien toch iets om rekening mee te houden. Liever geen filmpje dan een promotiefilmpje van te lage kwaliteit?

    BeantwoordenVerwijderen